Maatwerk

Klachten

Wij gaan heel ver met de kwaliteit van onze dienstverlening. Daarbij doen we er alles aan om jouw reis zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Maar soms lopen de zaken toch iets anders dan verwacht. Ook in dat geval zijn wij er voor jou.

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?

Onze persoonlijke reisadviseurs gaan ver om een reis zo optimaal mogelijk te maken en aan te laten sluiten bij jouw wensen. Daarbij denken ze mee en begrijpen ze dat jouw reis goed geregeld moet worden. Vanaf het eerste contact met H-Travelz tot je weer veilig in Nederland bent. Wij doen ons uiterste best om jouw persoonlijke wensen zo goed mogelijk in te vullen.

Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij verzoeken jou dan contact op te laten nemen met jouw persoonlijke reisadviseur. Mocht je liever een andere persoon willen spreken over jouw klacht, dan kun je jouw reisadviseur verzoeken om een andere gesprekspartner of ons een e-mail sturen. Wij stellen het daarbij zeer op prijs als je ons in de gelegenheid stelt om jouw onvrede weg te nemen of waar mogelijk is te verhelpen door een flexibele houding aan te nemen.

Is er tijdens jouw reis iets niet naar wens?

Maak altijd direct een melding bij de receptie van jouw accommodatie, chauffeur, gids of andere dienstverlener. Het is namelijk belangrijk dat je eerst probeert om jouw klacht ter plaatse te verhelpen.

Lukt het niet om de klacht ter plaatse volledig op te lossen? Neem dan direct contact op met H-Travelz. Het is namelijk noodzakelijk dat een klachtenrapport wordt opgesteld. Klachten die ter plaatse niet zijn gemeld, worden eenmaal aangekomen in Nederland niet uitgebreid in behandeling genomen. Houd hier dus rekening mee. Het doorgeven van een klacht (die lokaal niet is verholpen) is erg makkelijk. Dit kan per e-mail, maar een telefoontje of Whatsapp-bericht is sneller. Bel ons op of stuur een Whatsapp-bericht naar ons algemeen telefoonnummer 085-0020409.